Вартість ремонту рульової рейки
Рульове управління являє собою механізм, що з'єднує кермо і передні колеса автомобіля. З його допомогою вибирається напрямок руху машини. Навіть невеликі поломки цього механізму або його компонентів – рейки, колонки, тяги, можуть стати причиною аварійної ситуації. Тому при виникненні неполадок необхідно провести діагностику і ремонт рульової рейки в спеціалізованій СТО. Виявити поломки можна в процесі регулярного технічного обслуговування, а також при появі типових ознак:
- Стукання в передній частині машини, який наростає при їзді по вибоїнах. Це говорить про поломку рульових наконечників і тяг. Якщо звук віддає в кермо, значить, неполадки виникли в рейці.
- При поїздці сильно відчувається биття керма. Можлива розбалансування коліс або несправності кульових опор, наконечників.
- Нетиповий шум, який виникає при повороті. Виникає, якщо в ГУР знижений рівень рідини або необхідна її повна заміна.
- Кермо б'ється при їзді по невеликих вибоїнах, путівці. Неполадки виникають при сильній зношеності хрестовини, підшипника вала.
- Якщо під час руху в прямому напрямку, якщо відпустити кермо, його веде вбік. Виникає, якщо не виконана регулювання розвалу і сходження коліс. Необхідно якомога швидше виконати регулювальні роботи. Такий стан призводить до нерівномірного зносу автошин.
- Щоб повернути кермо, потрібно докласти підвищене зусилля. Така ситуація виникає внаслідок виходу з ладу підсилювача, запобіжника, обриву шланга. Для точного встановлення причини потрібна професійна діагностика рульового управління автомобіля на СТО.
- Поворот керма відбувається ривками. На елементах з ГУР це може бути пов'язано з ослабленням приводу насоса. З УЕР – поломкою електроприводу підсилювача. Причиною може бути заклинювання рейки.
Кермові рейки оснащуються регулювальним кріпленням, який можна підтягнути, усунувши люфт. Якщо перетягнути болт, то для управління потрібно більше зусилля, що може становити небезпеку.
Оскільки стан рульового управління безпосередньо впливає на безпеку руху, ремонт або заміну рульової рейки потрібно довіряти професіоналам. У нашому автосервісі такі роботи проводяться за регламентом автовиробника і з наданням гарантії якості.
Діагностика рульової рейки
Огляд і діагностика – обов'язкові процедури, результат яких дозволяє встановити причину поломки і скласти план ремонтних робіт. Перевірка проводиться шляхом огляду і на стендовій обладнанні, включає три етапи, на кожному з яких виявляються поломки рейки та інших механізмів:
- Візуальний огляд машини. Перевіряється стан гідросистеми, якість і рівень рідини, наявність люфту в хрестовині і опорної втулки. Виявляються дефекти наконечників і тяг.
- Діагностика демонтованого механізму. Перевірка проводиться в спеціальних лещатах. Виявляється люфт втулки, оцінюється стан рульових тяг. На підставі отриманих результатів приймається рішення про відновлення або заміни рейки.
- Дефектовка рейки. Проводиться повне розбирання механізму і ретельний огляд кожного елемента – вала, корпуса, золотника. Оцінюється стан і необхідність установки нових комплектуючих.
Висновок діагноста дозволяє оцінити стан рульового управління, підготувати кілька варіантів вирішення цієї проблеми і попередньо розрахувати вартість ремонту рульової рейки або іншої роботи.
Заміна та ремонт рульової рейки
Якщо діагностика показує, що відновлення вузла неможливо, проводиться його заміна. На складі нашої компанії є великий вибір якісних комплектуючих для авто різних марок, тому заміна виконується оперативно.
При можливості – проводяться ремонтні роботи. Порядок, терміни і ціна ремонту рульової рейки в Харкові у нас узгоджуються з клієнтом. Стандартний порядок робіт виглядає так:
- Демонтаж вузла з повним розбиранням та промиванням кожного елемента.
- Оцінка працездатності кожної деталі.
- Збір і установка механізму.
- Залежно від поломки, ремонтні роботи можуть займати 1 – 2 дні.
Ремонт рульового керування автомобіля
Рульовий механізм передає зусилля від керма на тяги. В результаті цього повертаються колеса і змінюється траєкторія руху автомобіля. Оскільки експлуатація вузла відбувається під вплив підвищених навантажень, його компоненти з часом зношуються.
Прискорює знос агресивний стиль водіння, постійна їзда по дорогам з неякісним покриттям, ігнорування регулярного технічного обслуговування. На те, що з'явилися неполадки, можуть вказувати наступні симптоми:
- стукіт в зоні передньої осі, який віддається в кермо;
- зменшення зусилля, якщо потрібно повернути в одну або обидві сторони;
- протікання технічної рідини;
- різниця в кутах повороту керма і коліс;
- мимовільне обертання рульового колеса під час руху машини.
Залежно від типу і масштабу поломки проводиться поточний або капітальний ремонт.
Якщо спостерігаються такі ознаки, слід пройти огляд і обстеження, замінити вийшли з ладу або зношені комплектуючі. Це забезпечить високу ступінь керованості машиною і безпеки руху.
Чому варто звернутися в автосервіс Ultraservice
Наш сервіс в Харкові пропонує високоточну діагностику і авторемонтні послуги будь-якого напрямку. Серед переважних сторін нашому СТО:
- Обслуговування автомобілів будь-якого року випуски, марки і стану.
- Виконання робіт по інструкції автовиробника і на рівні європейських стандартів. Надання письмових гарантійних зобов'язань на роботи і на комплектуючі.
- Власний склад з обширною номенклатурою запасних частин – оригіналів та копій, доставка під замовлення.
- Процес супроводжує та контролює персональний менеджер. Ви можете спостерігати за деякими процесами і отримувати професійні консультації.
- Розрахунок ціни ремонту рульового управління або його окремих компонентів проводиться після погодження з клієнтом.
- З понеділка по суботу відкритий зал очікування з м'якими диванами, ароматною кавою та інтернетом. При необхідності – надається безкоштовний трансфер в будь-яку точку міста.